2010-09-17
 21:43:47

17 september 2010

Hallå!!!!
Smst uppdatering från min sida. Jag har varit helt slut nu i veckan då jag börjat på heltid. Om man jobbar med barn från 4 timmar till 8 så tar det rejält på krafterna. Igår var det föräldramöte så jag kom inte hem förens efter 9 på kvällen, var borta över 12 timmar. Sen så öppnade jag på jobbet idag så åkte hemifrån klockan 6. Slutade dock klockan 3 idag men det var 3 pedagoger borta idag så det blev extra tufft på jobbet men jag klarade det. Mot slutat så märkte jag att jag började bli FÖR trött och kände hur irritationen flög på mig som en bomb. Jag orkade inte bry mig om vad jag sa osv.. Vilket resulterade med många skumma samtal med föräldrarna... hmm... Åerstår att se på måndag hur stämningen är haha. Jag var övertrött idag och konstigt de?! Det bästa med alla dagar är att jag har min finaste pojkvän som man kan krypa upp hos när man känner sig lite nere efter en tuff dag. <3 KÄRLEK TILL MÅNEN OCH TILLBAKA.

Nu sitter jag här på golvet vid datorn, har städat lägenheten. Den såg inte riktigt klok ut, så jag bestämde mig för att göra det. Anledningen till att jag orkade göra det är för att jag somnade på soffan förut när jag glodde film. När jag vaknade upp så fortsatte jag att titta klart på Harry Potter. Älskar hihi.
Snart så ska jag göra iordning lite te och kanska lite skorpor att knapra på och mysa innan jag somnar. Imorgon blir det sovmorgon för hela slanten. Då kommer även baby hit igen, han är över hos sina vänner nu.
Ha en trevlig kväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: