2010-09-28
 14:08:55

28 september 2010

Hej,
Idag mår jag lite bättre, har mått så himla dåligt den senaste veckan. Först hade jag migränanfall och åkte till akuten så fick jag reda på att jag verkligen måste ha glasögon för det bidrar väldigt mycket till varför jag ser dimmigt när huvudvärken kommer. Sen efter det så blev jag förkyld istället och idag mår jag väl sådär, måste till jobbet imorgon för jag är ledig på fredag så jobbar bara 2 dagar tack vare sjukdom.

Igår så satt jag och glodde på lite kläder på http://nelly.com och så när jag klickat i lite saker i shoppingbagen så säger min underbara pojkvän att han kan betala åt mig, envis som jag är så tjatar jag emot men han är bestämd. Kärlek och stort tack baby hihi. Klickade hem massa fina saker, sen idag kikade jag in där igen och fick syn på lite mer fina saker och kunde inte hålla fingrarna i styr. Så om några dagar har jag massa nya kläder! IIIIH! GLAD TJEJ.

På torsdag så åker jag förbi optikern och tar syntest. Måste bli gjort snarast.
Nu ska jag ta mig in i duschen och bli fräsch, inte duschat på flera dagar, nasty haha..


CFS Design

Hej!

Såg att du var intresserad utav några smycken. Återkom med en beställning på [email protected]



Mvh CFS Design



PUBLICERAT: 2010-09-29, 18:27:56 | URL: http://cravingforstyle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: