2011-04-09
 17:43:54

9 April 2011

Vad skönt det är med sånna dagar när man får någonting gjort och itne bara sover/slappar bort hela dagen!
Jag & älskling åkte och storhandlade imorse + fixade däcken på bilen, effektiv förmiddag. När vi kom hem så mummade vi på hemmagjorda hamburgare med lite deep talk. Behövdes verkligen! Du är världens bästa.
Nu har jag äntligen tagit tag i mina garderober + låda, ser fint ut hihi. Har bara underklädeslådan och linneskåpen kvar! Får ta en paus med en kopp te och frukt innan jag sätter igång igen! När jag är klar med allt så ska jag slappa i soffan med film och kanske om jag får lust läsa en bok. Det var evigheter sen!
Inatt kommer älskling hem och så ska vi ta ett nattbad hihi ^^ Det är så himla mysigt!

En annan sak som jag stört mig på ett par dagar är att mitt paket från Nelly inte har kommit ännu! Vad hände med 2-3 dagarns leveranstid? Frustrerad. De sa att paketet kan komma senast den 18:e!?!?! När jag skulle fått de den 6:e... Lagom irriterad. I paketet så ligger faktist min 1års present från älskling så jag vill ha det nu!!!!!!!
Nog med detta, nu ska jag göra lite chai-te!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: