2010-08-29
 16:13:11

Vienna

Burr vad kallt det har blivit ute nu, inte redo för hösten ännu.
Var i Haninge Centrum och handlade det som jag behövde men träningsmaskinen var slut. Får åka till Stadium någon annanstans och hålla tummarna. Köpte hem hörlurar, hårfärg och maskara i alla fall, och i fredags så köpte jag dessa plagg nedan och 2 par fingervantar i 2 olika färger till jobbet.
I födelsedagspresent fick jag en tunika utav min syster, en Afrikansk kvinnofigur utav mamma som jag önskat mig, örhängen utav min lillasyster i olika färger, ansiktsrengöring och en t-shirt utav Jojos mamma och lillebror, en Ipod touch och ett par skor utav Jojo och sist ett puder utav Mika. Supernöjd :D Tack allihopa hihi!
Det jag behöver nu till hösten/vintern är ett par riktigt varma skor och en ny jacka vill jag ha, en mössa och varma vantar och en ny väska. Det är nästa inköp som jag måste ha till vintern. Överdragskläder är också ett måste om jag ska fortsätta jobba på förskolan.
Nu blir det att gå på toa och sen laga lite middag innan jag ska tvätta klockan 7, kommer ta upp tvätten och hänga uppe för kommer inte orka springa upp och ner idag. Så enkelt var det hihi. Får färga mitt hår om några dagar för det ska inte vara nytvättat tydligen. Köpte en toning i ljusbrun färg eftersom jag vill ljusa upp mitt hår lite i vinter med lite slingor. Längtar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: