2010-09-02
 08:21:23

2 september

Godmorgon, jag vaknade runt 7 utan alarm och kände att det var dags att gå upp för imorgon ska jag upp vid 5 tiden. Om jag sover längre idag så kommer jag inte komma upp imorgon. Ska bli så skönt att sluta halv 11 en fredag. Då hinner jag gå hem och sova någon timme innan jag gör mig iordning för kvällen. Ska hem till Mika efter det för hon ska fixa mitt hår, ska ha lite lockar för första gången hehe. Intressant och se hur det blir.
Idag börjar jag klockan 12, så kommer åka vid 11 och slutar klockan 16. så jag är hemma runt 16:30, 16:45. Då blir det middag och dusch och sen glo på tv/sitta vid datorn innan jag ska sova.
Åh snart är det äntligen fredag och då får jag träffa min fina. SAKNAR.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: