2010-09-03
 14:51:39

3 augusti 2010

Äntligen är det fredag och idag får jag träffa min älskling. Jag har sminkat mig och klätt mig men jag har inte hunnit sova något, kanske ska försöka göra det men risken är då att jag vaknar med sminket över hela ansiktet. Men om jag vilar på soffan så kanske det går bättre.
Ni ska få se min outfit med inte så fina bilder för jag ville inte alls fastna på bild idag. 
Här såg ni lite utav armbanden och håret samt mina kläder. Till det här så blir det skinnjacka, storhalsduk och vita höga tygskor.
Nu ska jag försöka vila lite på soffan, känner att mitt huvud är spänt och att ögonlocken förjar falla ihop lite hehe. OM jag ska orka iväg till stan och gå på bio idag så ska jag nog ta en tupplur. Sen kommer baby hit efter jobbet och äter middag med mig. MYS <3. Det bästa jag vet är när jag har min fina nära mig. Kärlek.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: