2010-09-06
 08:26:46

6 September 2010

Godmorgon, sitter och äter frukost som består utav längtanbröd med skinka och gurka på. Till det dricker jag vaniljte, mums hihi. Jojo har precis åkt till jobbet, vi försov oss lite idag. Jag ska åka 11:40 till jobbet, börjar 12:30 och slutar 16:30. Så jag kommer vara hemma runt 17 någongång, ska powerwalka hem idag igen för det är så himla skönt.

Ikväll blir det nog köttfärssås och spaghetti, det är såååååå himla gott. Ska förbi affären och köpa hem en påse som man blandar med köttfärsen och krossade tomaterna. Grymt att de påsarna finns så man slipper tänka och göra fel haha... För oss som inte är sådär jätte duktiga på att laga egen köttfärssås och annan mat så är de påsarna guldvärt. ska se om jag kan ta en skaplig bild så ni får se vad jag menar.
Nu ska jag duscha och sen glo på Smallville som börjar klockan 10. Hejsvejs sålänge.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: