2010-09-01
 18:41:38

Hemma nu..

Äntligen hemma efter en jobbig dag. När jag kom till jobbet så behövde de hjälp på småbarns avdelningen så jag fick knalla ner dit och vara 2 extra händer där hehe. Nackdelen där var att jag hade migrän och så fick jag hålla en pojke som gallslrek hela tiden. Ja vi ser ju vad det gör mot mitt huvud, ajjjj. Så skönt att vara hemma, det är inte så kul att stå i regnet heller när man inte känner sig på topp.
Så snart ska jag tappa upp ett bad och ligga och läsa lite. Det var evigheter sen som jag läste i badet, eller överhuvudtaget för den delen haha. Sen blir det en kopp te och kakor. MUMS.
Saknar dig baby, så ensamt utan dig. På fredag kommer jag känna mig hel igen, världens bästa känsla. <3 Kärlek.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: