2010-09-07
 15:04:55

Min dag än sålänge

Nu är jag hemma för dagen. Efter jobbet så åkte jag och träffade Mika en stund, jag köpte mig 2 nya diadem, ett träningshjul och en ny plånbok. Plånboken var nog det som jag behövde mest för när jag skulle betala så åkte alla pengar ur den trasiga plånboken hihihi. Snacka om behövligt, supernöjd med den är jag. Så nu är jag några hundringar fattigare men helt toknöjd med grejerna som jag fick med mig hem.

På jobbet idag fick jag ha ansvaret för den gula gruppen med en tjej till och så hade vi en uppgift till barnen som de gillade sådär. De skulle göra självporträtt utav sin kompis. Jag var toknervös när jag skulle hålla i det hela men jag tror nog att det gick bra. Sen så fick jag pli på dem innan vi skulle till lunchen, de gick på ett rakt led hela tiden och var hyfsat tysta. AWSOME WORK HIHI. Imorgon börjar jag sent men har planerat att gå upp tidigt och träna. Kommer bli skönt. Ska gå en powerwalk när J åker till jobbet och sen köra på mitt träningshjul.

Till middag idag blir det fläskfile med klyftpotatis och beasås. Gott! Hade glömt att ta fram fläskfilen ur frysen så tog ur den nyss, hoppas den tinar i tid. Ska nog ta mig en frukt för känner mig hungrig men vill inte äta mig mätt eftersom vi ska äta middag om ett tag.
Favoritbild i repris



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: