2010-09-12
 14:40:55

Söndag söndag söndag

Sitter nu i min soffa efter ha varit och flängt runt lite grann. Gick först förbi syster för att få lite kräm på myggbetten, vet inte om det är något bättre för de gör grymt ont när jag går = /
Åkte sedan vidare till HC för att handla mat och konkade hem på de tunga kassarna haha poch nu sitter jag i min soffa. Har diskat upp disken och tagit ur köttet från frysen som vi ska ha ikväll. Mums. Funderar på att gå och handla en läsk som jag inte orkade bära när jag handlade. Gör det om ett tag, juste jag ska ju tvätta ikväll dessutom. ORKAR INTE, kan någon rädda mig och tvätta åt mig hihi.
Imorgon börjar jag halv 1 och slutar halv 5. Imorgon börjar jag med träningen igen, så skönt att slappa på helgerna hihi. Nu ska jag få ordning på konditionen och kroppen, muhahah.
Later!


Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah



PUBLICERAT: 2010-09-12, 14:42:23 | URL: http://millahoman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: