2010-09-02
 17:29:01

Svammel.

Imorgon blir det första gången som jag fixar mig på väldigt länge. Kommer känna mig så fräsch och fin då, kul! Jag orkar inte sminka mig och ta på mig fina kläder på jobbet eftersom det blir skitit i nästa sekund. Men jag kanske borde anstränga mig lite mer för att se fräsch ut, även PÅ jobbet. Börjar nästa vecka för imorgon ska jag upp klockan 5 och då kommer jag inte ha någon lust att sminka mig, eftersom jag endå ska hem och fixa mig efter jobbet. ÄNTLIGEN fredag, gud vad jag har längtat iiiiiiih!
Ska ta mig ett bad om en stund och läsa lite och sen blir det att vara uppe en stund innan jag lägger mig för att stiga upp tidigt. Har verkligen längtat efter en tidig morgon, tycker det är väldigt jobbigt att börja sent. Så imorgon ska det bli extra skönt att sluta tidigt. Halv 11 är inte alls så dåligt hihi. Då blir det raka vägen hem till sängen en stund. På kvällen ska jag träffa J och då ska jag vara FIIIIIIN!!!!
Ibland saknar jag mitt MÖRKA hår men just nu trivs jag i ljusbrunt, när mitt hår har blivit längre ska det bli mörkt igen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: