2010-09-10
 11:17:36

Uttråkad

Jag är såååååååååååååååååå rastlös. Ska gå hemifrån 12:50 och vad ska jag göra tills dess? Ingen aning. Jag kan inte börja fixa i mina garderober för det kommer ta för lång tid och jag vill inte lämna hemmet i en röra. Städa kan jag inte heller göra för vill kunna göra klart allt i ett och det hinner jag inte heller. Får typ sitta och glo på tv och ruttna bort haha. Anledningen till att jag inte sover vidare på morgonen är för att jag inte vill förstöra min dygnsrytm. Jag gillar att ha rutiner även om jag börjar sent. Så ja, det är dessutom redan fredag. Den här veckan har gått otroligt fort. Galet.

Såg nu i min kalender att jag har dubbelbokat mig klockan 2. Illa! Får se vad jag kan göra åt det. Det ska nog gå att ordna. Ska nog göra lite lunch och glo på tv haha. Ciao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: